Pàgines

dilluns, 6 d’octubre del 2008

Boscos de Guanta

Sona el despertador, són les 06,45, m'aixeco, rento i vesteixo, em preparo unes torrades i un vas de suc, m'ho menjo mentre veig les notícies i una vegada he acabat, surto de casa, agafo el cotxe i em dirigeixo fins a Sentmenat. Avui he decidit tornar a fer el recorregut pels boscos de Guanta que ja vaig fer al maig.

Arribo a Sentmenat, aparco en un pàrquing que hi ha a la carretera de Castellar, busco la silueta del Castell per situar-me i em dirigeixo cap a allí.



Faig unes fotos al Castell i segueixo la marxa en direcció a Can Fruitós, passada la casa, el camí es divideix en dos, agafo el de la dreta que en poca estona es converteix en un corriol estret i abrupte, deixant els camps de cultiu i endinsant-se en el bosc de Can Fruitós, segueixo el camí que en pronunciada pendent surt del bosc de Can Fruitós per entrar en el de Can Fenosa, sempre acompanyat per les marques blanques i grogues del PR-C48.



Als quatre km mes o menys, arribo al mirador de la Vall de Can Fenosa, primer lloc en tot el camí que permet albirar l'horitzó i contemplar les vistes, fotos de rigor, a la poca estona, em trobo amb lo que tenia que haver estat una urbanització amb els carrers sense asfaltar i alguna que altra caseta a mig acabar, segueixo fins que les marques del PR-C48 m'obliguen a introduir-me altra vegada al bosc, segueixo el camí que d'una forma bastant pronunciada, va agafant altura, s'acaba el bosc i comença una zona de vegetació baixa, producte de algun incendi potser?



Arribo al Turó de la Tomba dels Moros, punt mes alt del recorregut, una vegada alli, agafo el camí cap a la dreta, sempre seguint les marques del PR-C48 i ja en suau però imparable descens, alternant trams amples amb uns altres d'estrets, paso per davant del Castellet, pompos nom per a una masia en bastant mal estat de conservació, entro al bosc del Castellet i sempre seguint les marques blanques i grogues del PR, em vaig acostant a la Casa de Guanta. Allí faig les fotos de rigor, àdhuc que avui, el Salt de Guanta, esta sec i no cau ni una gota d'aigua,




Nomes passar la Casa de Guanta, hi ha un desviament a la dreta que en 1,4 km duu fins al Dolmen de Serra Cavallera.....vaig ja una mica just de temps, aixi que es queda per a la proxima, segueixo el camí sense no-res especial que remarcar i arribo A Can Fruitos pel camí que abans, he descartat, unes fotos a la casa amb la seva ermita adossada, als peixos de la bassa i passant altra cop per davant del Castell de Sentmenat, vaig a buscar el cotxe, l'agafo, i cap a casa que ja és tard i hi ha ganes de mentjar.



Una cop a casa, m'adono que hi ha hagut problemes amb la PDA, em toca reiniciar-la, però he perdut parts del trak, aixi que usaré el que vaig gravar al maig.



1 comentari:

  1. Felicitats sogre!!! Ell millor que has fet des de que vas tenir la teva filla, la meva maravellosa dona Silvia!!! De veritat, felicitats.
    Aviam quan anem amb els nens, jo tambe vull que ells visquin aquestes experiencies.

    Segueix aixi!!!

    ResponElimina