Pàgines

dijous, 2 d’octubre del 2008

Potser que comencem pel principi

Doncs per a començar, dir que ni la literatura, ni la informàtica, són coses que domini, bo, ja ho anireu veient..........amb dir que vaig registrar el bloc al gener i no m'he atrevit fins a ara a començar-lo i clar, si he de posar blanc damunt blau tot el material del que disposo, treball tinc, a part que lògicament estarà del tot desordenat, tret que algú sàpiga i vulgui explicar-me una forma d'ordenar-lo...........he comprovat que a interne't, tot és possible. Mentre això no és així, per a diferenciar el que vagi recuperant de sortides antigues portara davant del text la data en que realment la vaig fer, remarcada en vermell(XX-XX-XX). Així, el missatge que no porti la data en vermell, voldrà dir que esta feta en la data que marca el bloc per defecte.

Bé una vegada dit això, que puc dir, que tinc cinquanta i......., que des que era jove que sortíem en plan "xiruqueros" no havia tornat a caminar per els senders i muntanyes fora de contades ocasions i molt esporàdicament, que fa un parell d'anys i hagen hagut de traslladar-nos a Martorelles, vaig començar a sortir a fer un volt, i un altra....... i em va entrar el vici per caminar fora de l'asfalt. Martorelles, està pràcticament dintre del Parc de la Serralada Litoral, així que sortint de casa, en pocs minuts, ja estas enmig de la natura.

En aquest temps, i primer una o dues vegades al mes, després una a la setmana i últimament dues o tres si res ho impedeix, he anat sortint, primer pels voltants mes immediats i a mesura que em trobava mes còmode i segur, ampliant poc a poc el radí, he de dir que, menys en contades ocasions al sortir entre setmana, sempre surto sol, i a pesar que m'agrada la solitud, de vegades trobes a faltar una companyia que t'amenitzi una mica el camí, o fins i tot que et permeti arriscar una mica mes en les fites a assolir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada