diumenge, 6 d’abril del 2014

Temps en moviment: 03:20
Temps parat: 01:24
Descens acumulat: -609 m
Velocitat mitjana: 3.6 Km/h (sense descomptar parades)
Velocitat en moviment: 5,07 Km/h.

Caritas de Vilamarxant amb la col·laboració del Club d'Atletisme VILAMARXANT i Senderistes Les Rodanes en la preparació i realització, i  de l'Ajuntament de Vilamarxant en el tema intendència i seguretat viaria, han organitzat la I Marxa Senderista Solidaria. Aixi començava ara fa onze mesos la meua crònica de la I Marxa Senderista Solidaria i aixi començo la de la segona. Aquest mati poc abans de les huit, arribe a l'Avinguda, faig la aportació solidaria i vaig xerrant amb els coneguts, quan passen uns deu minuts de dos quarts de nou donem inici a la caminada. Anem a trobar el Barranc de teulada que creuem per la passera de ferro, passem pel davant del poliesportiu i ja deixant l'asfalt ens endinsem en el sender del Cavallo dels Forners.
recollint els dorsals i entregant la col·laboració
Per senda de bon fer i millors vistes anem a eixir a la CV-50, sense creuar-la agarrem el Camí del Racó de Zamora fins arribar a l'encreuament amb el PR-175 o Sender de les Rodanes, arribem dalt La Rodana Gran on fem una parada per reagrupar-nos i recuperar un poquet l'ale, iniciem el descens per la Pista del Massis fins arribar a la senyal de la senda de Bassa Barreta, per on continuem fins eixir al Camí de Bassa Barreta, arribats a la bassa trobem la furgoneta amb aigua per a beure, ací es previst fer el mos cosa que fem de bon grat mentre aprofitem per ferla petar.
abans de separar-se els dos recorreguts
Acabat el mos i descansats reiniciem la marxa, ací es separen el recorregut curt i el llarg, el curt se'n va a trobar la Senda dels Quartelets i nosaltres anem a trobar la Pista del Massis que agarrem en direcció al Camí de Porxinos, arribats a l'Aljub del Caçadors  altre colp trobem les marques del PR-175, girem cap a l'esquerra i sempre seguint el Pr arribem dalt de la Rodana del Pic, després de gaudir de les vistes donem inici a la baixada, agarrem la senda que porta a La Ferradura i a la variant del Pr de les Trinxeres, arribem al bunker on vaig estar diumenge passat fent les fotos de la cursa, d'ací ja eixim a la pista que ve de La Ferradura, anem a trobar el Camí de Bassa Barreta per on caminen fins a trobar la Senda dels Quartelets i altre colp la furgoneta amb aigua.
fent la picaeta
Ara ja seguint la bonica senda una bona estona fins que eixim al Camí Dels Algepsars, passem pel davant del cementeri i un colp som davant del Poliesportiu ja es tracta de desfer el camí que hem fet a primera hora, arribem a l'Avinguda on ens tenen preparada una taula amb aigua i tota classe de picaetes tant dolces com salades. Després de picar alguna cosa i de comentar com a anant la caminada i quant em decidisc a trucar a la dona per que vinga a arreplegar-me, veig que arriba, me acomiado i cap a casa. A estat un mati en contacte amb la Natura, ben acompanyat i per a arrodonir-ho, col·laborant en una bona causa, que mes es pot demanar.