Pàgines

diumenge, 30 de març del 2014

CURSA DE MUNTANYA TRAIL TRES PICS, Vilamarxant

cartell de la cursa
Per hui estava prevista la cursa de Muntanya Tres Pics organitzada pel Club Atletisme Vilamarxant del que en soc soci, des de l'organització em varen demanar si podia col·laborar amb ells fent de reporter gràfic, lògicament vaig dir que si, per la qual cosa hui després de rebre les ultimes instruccions, agarro el cotxe i em dirigisc al punt assignat. L'hora d'inici eren les nou des del Poliesportiu Municipal, pels vols d'un quart d'onze passa pel bunker, lloc que m'han assignat el primer corredor, després ja es un no parar, uns colps d'un en un i altres en grup.
Xe¡¡¡¡ que bo
Cap a dos quarts d'una passa el ultim participant, aixi es que agarrem el cotxe i ens dirigim altre colp al Poliesportiu, el club a preparat un dinar de germanor per a tota la gent que ha col·laborat, com el dinar es previst per allà les tres, dono un tomb per copsar l'ambient i m'hem vaig a casa a donar-me una dutxa i fer una mica de temps, a dos quarts de tres soc altre colp al Poliesportiu, allí fem temps esperant arribi la paella, fent unes cerveses i xerrant, cap a l'hora prevista ens dirigim al frontó que es on s'han preparat les taules, acabem de parar-les. i al poc arriben les dos espectaculars paelles.
tots entaulats
Ens entaulem i donem complida compta dels plats, després d'una estona de sobretaula recollim taules i endrecem tot i ja donem per acabat un dia que ha sortit rodo del tot malgrat estava previst que ploguera, previsió que a la fi no s'ha complert lo que ha permés que tot es desenvolupes de la millor manera. Ara a esperar el proper diumenge que tenim la II Marxa Senderista Solidaria per a col·laborar amb l'economat de Caritas Vilamarxant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada