diumenge, 8 de febrer del 2009

SORTIDA ASSOCIACIO PROGRESISTA DE DONES DEL MES DE FEBRER

Diumenge, sona el despertador, em llevo, desdejuno, surto de casa i enfilo cap la Masia Carranca al arribar ja trobo tres persones esperant, poc a poc va arribant mes gent, al final, som mes de trenta persones avui, l'Antonio i el Gino fan unes fotos
preparats per la caminada
del grup i comencem a caminar en direcció al Torrent de Can sunyer, travessem Sant Fost anant a cercar el camí de l'Església Vella, l'agafem fins que arribem a la plaça de les Glories Catalanes. Un cop allí fem la visita a les restes de
restes de l'Església Vella de Sant Fost
l'Església i al lledoner vuit cops centenari, un cop acabada la visita anem a cercar el camí de Can Torrens Vell, però abans de arribar ens desviem i seguim per la pista que passant pel diposit d'aigua, va a sortir a la part baixa del Mas Llombart, un cop allí, i pel Camí dels Castanyers fem cap a la font, arribats a aquesta, fem la
el grup a la font dels Castanyers
parada de rigor per que la gent recuperi forces, al estar la font a l'obac, fa fresqueta, un cops menjats i p..... es posem en formació per que els fotògrafs immortalitzin l'ocasió tenint com a fons, les neus del Montseny. Desfem part del camí de pujada fins arribar a les primeres cases del Mas Llombart, un cop allí, agafem un corriol que per l'esquerra va a trobar el torrent de Can Torrens, després de sortejar com millor sabem un parell o tres de pins abatuts pel vendaval, arribem

els intrepits excursionistes salvant perills mil
a la font de La Canaleta, fotos de rigor i enfilem cap a Can Torrens Vell, per lo que semble el voltants de la masia s'han convertir en el camp de batalla de les
font de La Canaleta
incruentes guerres de gent aficionada a això que anomenen Pin Ball, un cop arribats a la masia es comenta de arribar-nos fins a Sant Cebrià de Cabanyes, a la majoria no els hi va be, així que un petit grup de intrepits caminants i fan cap, mentre el gruix enfilem ja en direcció a Martorelles. Quant passo les dades de la PDA al ordenador, m'adono que aquesta s'ha bloquejat de tornada, a l'alçada del camí de Can Pollastre, així que em toca editar el trak de la ruta per poder saber la distancia recorreguda.

PD. Si feu clic aqui, veureu les fotos fetes per http://diazelvis.blogspot.com/

PD.(2) Si feu clic aqui, veureu les fotos fetes pel Gino

PD(3) Si feu clic aquí, veureu part de les dificultats que van patir els intrepits expedicionaris