Pàgines

divendres, 13 de febrer del 2009

PASSEJADA PELS ENCONTORNS DE MARTORELLES

Divendres 6,45, sona el despertador, em llevo, desdejuno mentre penso on anar avui, no he fet cap pla encara, a la fi, decideixo de fer una passejada pels encontorns sense objectiu concret, surto de casa i pel carrer de la Primavera vaig a buscar la Ronda Nord, d'allí, baixo a la llera del Torrent de Can Sunyer que agafo en direcció al Parc de Can Sunyer, un cop allí, travesso el carrer de la Timba i continuo resseguint el torrent fins arribar a la Font de Can Roda, un cop a la font, ja enfilo cap amunt a cercar la carretera de Santa Maria, que agafo en sentit muntanya fins que arribo a la Travessera de Can
Santa Mª de Martorelles
Girona, pujo per aquesta i al sortir al Camí de Can Girona, en lloc de seguir per aquest, agafo el Camí del Fondo, no havia passat mai per aquesta part, vaig seguint el sender i just al costat de lo que crec son les bodegues del Marques D'Alella, trobo una font que per lo que va comentar el Toni Seuma, deu ésser la Font de can Matons, i tal com va dir ell, deixa anar un bon doll d'aigua que per sota el
Font de Can Matons
sender, va a parar directament al torrent, segueixo endavant fins que trobo un encreuament de camins, agafo el de la dreta que sembla baixar cap el torrent i la zona de horts, vaig fent via entre horts, vinyes, bosc de ribera i algun que altre
horts zona Camí del Fondo
rodal de bosc mediterrani fins que em trobo que el camí no te sortida, giro cap i desfaig el tros fet fins arribar a l'encreuament, ara segueixo el camí descartar i que ara es va obrint pas entre trossos de bosc fins que va a sortir a una zona molt fresada diria que per la practica de moto cros per l'estat en que es troba. Em trobo
camins de Santa Mª de Martorelles
davant de Can Bernades i segueixo el corriol que porta cap a Can Girona, abans de començar la pujada que vorejant Can Girona porta al camí de Can barbeta, m'endinso per les zones de lleure i dono una volta, m'assec un moment i ja descansat, enfilo la pujada un cop dalt giro envers l'esquerra, passo pel davant del viver i quant surto ja a la part asfaltada, miro el rellotge, encara es aviat per anar cap a casa, així que en lloc de agafar el Camí de Can Girona de baixada, agafo un corriol que per damunt de les ultimes cases del carrer, s'endinsa al bosc de can Oliveres primer va de pujada amb algun tram un pic costerut, fins que surt a una pista mes ample que ja fent siga
vinyes Marques D'Alella
sagues i en suau davallada, va a sortir a les vinyes del Marques D'Alella, ara ja si agafo el Camí de can Girona, surto a la carretera de Santa Maria, i pel carrer de la Vinya del Calet torno a fer cap al torrent a l'alçada de la Font de Can Roda, vaig resseguint la petita sèquia que a partir de Can Roda, va paral·lela al torrent fins que es perd. Ara ja desfaig el camí de l'anada i arribat a casa, dutxa menjar i a treballar.
passeig entre plàtans Torrent Can Sunyer


1 comentari:

  1. Francesc...no vas parar a les bodegues del Marquès d'Alella. El vi blanc que elaboren, está boníssim.
    Bona sortida, la meva dona i jo la vam fer fa uns dies.
    Antonio

    ResponElimina