dissabte, 5 de març del 2016

Data: 02-03-2016
Hora d’inici caminada: 08:05:46
Distancia recorreguda: 11.800 m
Velocitat mitjana: 2,21 km/h (sense descomptar parades).
Velocitat mitjana en moviment: 3,21 km/h
Sot de Ferrer
 Feia temps que cada colp que agafava la A-23 per anar cap l'interior de Castelló i al passar  a l'altura de Sot de Ferrer, la vista s'anava a trobar la silueta del blanc calvari amb l'ermita de Sant Antoni com a remat final. Havia cercat alguna ruta que hi passes i la tenia a la carpeta de rutes pendents, ahir la dona em diu que hui baixara a València i passara tot el matí, decidisc que jo eixiré a caminar i em be a la memòria la ruta, la passe al gps i em prepare les coses.

Hui em lleve omple la motxilla i agafe el cotxe i em dirigisc a buscar la A-23, isc d'aquesta per la eixida de Sot de Ferrer i nomes creuar el Palància, aparque en una gran zona d'aparcaments, agarre els trastets i done inici a la caminada quan passen cinc minuts de les huit. Pel carrer València, creue el poble de sud a nord fins arribar al carrer Nou, ací gire a l'esquerra per fer els poquets metres que hi han per arribar al panell d'inici del SL-CV 116 o senda del Navajo León.