Pàgines

dimarts, 20 d’abril del 2010

VILANOVA DEL VALLÉS-SÉLLECS-VILANOVA DEL VALLÉS

Lloc de trobada: Masia can Carranca, Martorelles
Lloc d'inici i final de la caminada: Camí de Cal Sereno, Bosc de Ruscalleda, Vilanova del Vallés
Hora d'inici caminada: 09:29:16
Hora d'arribada: 16:00:05
Duració: 06:30:49
Alçada punt de sortida: 155 m.
Alçada mínima assolida: 135 m.
Alçada màxima assolida: 528 m.
Guany: 372 m.
ascensió acumulada: 466 m.
descens acumulat: 451 m.
Distancia recorreguda: 10.750 m.
Velocitat mitja: 1,6 km/h.
roc al camí que porta a Séllecs
Dilluns, avui a un quart de nou tinc que estar al CAP de Sant Fost per que em treguin sang, per aixo, quan vaig parlar amb el Jose, varem quedar de trobar-nos davant la Masia de Can Carranca allà per les nou, cosa que aixi fem, parlem d'on anar i ell diu que podríem fer la Ruta Prehistòrica de La Roca ja que ell encara no l'ha fet, agafem el seu vehicle i ens dirigim envers Vilanova del Vallés, ja que farem la que jo anomeno versió reduïda de la Prehistòrica que te el seu inici i final al barri del Bosc de Ruscalleda a Vilanova.
vèrtex geodèsic del Turó Rodó
Com es una ruta que ja he ressenyat en mes d'una ocasió, sense anar mes lluny la varem fer amb el Salva el febrer proppassat, no m'estendre en detallar-la, nomes comentar les petites diferencies, com per exemple que abans de arribar dalt el Turó de Séllecs ens hem desviat a trobar el Turó Rodó que amb els seus 530 m. queda nomes uns cinc metres per sota de Séllecs, del Turó Rodó i camí del poblat ibèric de Séllecs ens hem acostat dalt dels rocs on es practica l'escalada i lluitant contra el meu vertigen he tret el cap....... , jo seria incapaç, vist que ja son mes de les dotze i aprofitant que tenim bones vistes decidim per la parada reglamentaria per fer el mos.
vies d'escalada a Séllecs
Aquí dalt estan, el Jose comenta que per aquella serralada que tenim davant deu estar la Roca del Toni, lloc on el vaig portar ja fa temps, jo dic que te que quedar mes lluny, un cop a casa ho miro i si be no estàvem a tocar, no anava desencaminat, de fet no se per que m'estranyo, te una innata capacitat d'orientació, que no per estar ja acostumat em deixa de sorprendre cada vegada.
restes poblat ibèric de Séllecs
Seguim camí i ens apropem a Séllecs, visitem les restes del poblat, seguim a trobar el Turó de Mataró on es troba la torre de guaita, continuem la caminada seguint en tot moment les marques blanques i grogues del PR C-36, arribem al Dolmen de Séllecs o Cabana del Moro, seguim a trobar el Plat de Moli, passat aquest en lloc de seguir la pista que ens portaria a la Pedra de les Orenetes, agafo el que mena a la Pedra de les Creus, feta la visita seguim camí i uns pocs metres mes endavant ens desviem per visitar la Pedra de els Orenetes, vista aquesta, tornem al PR i una mica mes endavant visitem la Roca Foradada i el Dolmen de Can Gol II, aquí, fem una parada i ens cruspim la mica de tiberi que havíem deixat per si un cas.
Dolmen de Can Gol II
Seguim per la pista i arribem a la zona urbanitzada, però encara ens desviem pel carrer de la Ruta Prehistòrica per que vegi el Dolmen de Can Gol I, vist aquest pels carrers del barri anem a trobar el vehicle on arribem quan son les quatre de la tarda, i pugem i ja enfilem envers Martorelles on em deixa no sense acomiadar-nos i quedar en que ja ens trucarem.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada