Pàgines

dimarts, 29 de maig del 2012

PREMIS LIEBSTER

Avui en obrir el correu, trobo un missatge del Jordi, artífex del bloc, Xino Xano Excursions per a no excursionistes, em comunica que ha decidit concedir-me el premi Liebster. De entrada em quedo sorprès, no havia sentit a parlar mai d'aquests premis, lògicament aprofito Internet per assabentar-me de que es aquest guardo. Em trobo que això del premi Liebster és una iniciativa molt bonica que consisteix en premiar a 5 blocs que creguis que s’ho mereixen, de fet la traducció de liebster no es altra que favorit.  El fet que algú pensi que aquesta cosa que  pomposament anomeno bloc es digna de de ser ressaltada, ja de per si mateix es tot un premi, aixi dons, vagi per endavant tot el meu agraïment. 

Les bases són:
1.- copiar i enganxar el logo del premi al bloc, i enllaçar al blocaire que t’ho ha atorgat.
2.- nominar als teus 5 blocs favorits (han de tenir menys de 200 seguidors) i deixar un breu comentari en els seus blocs per fer-los saber que han rebut el guardó.
3.- demanar i esperar que aquests blocaires passin el guardó a altres 5 blocs.
Ara, seguint les bases de l'original premi, haig de triar cinc blocs més a qui, des del meu, concedir el premi, aixo si que es tot un compromís, ja que tots aquells blocs que segueixo i tinc enllaçats ja son de per si els meus favorits, malgrat aixo els blocs als que atorgo el Premi Liebster son els següents:

 http://antondensi.blogspot.com/ Per la tasca desinteressada d'informació i difusió de tot allò que passa a Martorelles amb total imparcialitat i dotant d'un espai o àgora  a tots aquells que tenen quelcom a dir.

http://joansanjuanesquirol.webnode.es/archive/news/   El bloc d'una persona integra i coherent, amb opinió, historia, poesia, viatges, a mi personalment, m'encanta.

http://caminantperelpais.blogspot.com/ El bloc del Francesc Cladellas, que malgrat les seves limitacions motrius, no es resigna a deixar de visitar i donar a conèixer tots aquells racons de la nostra estimada Catalunya   on la seva força de voluntat li permet poder arribar, Francesc, no paris.
http://detantentanttrobopedres.blogspot.com.es/ El bloc d'un enamorat de les muntanyes i de la historia, aquí, dona a conèixer a tothom els jaciments, castells, ermites i restes que ha anat trobant en les seves excursions

http://diazelvis.blogspot.com.es/ Bloc de caminades i passejades damunt una bici, la constància a traves dels anys es merit mes que suficient per atorgar el premi, si endemés tinc que reconèixer que en moltes ocasions m'ha servir per preparar alguna de les meves caminades, motius, en sobren.




2 comentaris:

  1. Hola Francesc.
    No puc més que agrair que m'hagis concedit el premi Liebster pel meu blog detantentanttrobopedres.Jo tampoc coneixia L'existència d'aquest premi però es una alegria i una satisfacció el tenir un reconeixement per la feina que he fet.
    Moltes gracies i endavant amb el teu blog

    ResponElimina
  2. Gracies Francesc per el premi que has tingut la gentilesa de donar-me, encara que amb el que faig m'ho passo de alló millor
    una abraçada

    ResponElimina