Pàgines

divendres, 9 de gener del 2009

NEU, REGAL DE REIS?

Divendres, 6,30 h. sona el despertador, em llevo, desdejuno mentre veig el mal paper que fa la Unió europea davant fets com la massacre de Gaza o que mitja Europa, sobre tot la pobre, no pugui ni escalfar-se, bo, la fi de aquest bloc no es la política.........així que a "otra cosa mariposa" Avui no porto cap full de ruta, la idea principal es mirar de veure si encara em
primeres volves damunt Martorelles
puc rescabalar del nyap de dimecres i amb una mica de sort, encara puc trepitjar neu a la serralada, així dons, agafo el cotxe i em dirigeixo cap el cementiri de Sant Fost, aparco i pel costat de la porta de ferro que hi ha al davant, m'endinso al bosc, encara es fosc, per no perdre la costum! per sort aquest tros del camí i jo, som vells coneguts, començo a trobar algun que altre racó on encara es conserva una mica de neu, en uns 700 m. el camí treu cap a la pista de terra que porta fins Sant Cebrià de Cabanyes, la segueixo fins que per la dreta trobo el ramal que porta a
Can Torrens Vell
Can Torrens Vell, el prenc i en el revolt abans d'arribar a la casa, prec un camine't que comença en unes escales de pedra, per aquí, la neu ja es fa notar, en el racons mes arrecerats, damunt les branques dels arbres, damunt les bardisses, que degut al seu pes, tapen els camins fins a desdibuixar-los, agafo un corriol que per la dreta i uns metres enlairat, va resseguint el torrent de Can Torrens, arriba un moment en que ja no puc continuar, les bardisses m'ho impedeixen, torno sobre les
Font dels Castanyers
meves passes fins que a l'alçada de la Font dels Castanyers, trobo un corriol que baixa al torrent, l'agafo, travesso el torrent i cerco la forma de pujar fins al Camí dels Castanyers, em fico a la llera del torrent i el segueixo aigües avall, fins que trobo ara si, un corriol que va a sortir a la part mes baixa del Mas Llombart, enfilo en direcció a la font dels Castanyers fins que al primer encreuament començo a buscar un corriol que sortint d'aquí, porta al Coll de Lliça i d'aquest, al poblat ibèric de Les Maleses, semble que en algun eixamplament de les pistes, s'han emportar el ultim tram del corriol, així que segueixo pujant cap Els Castanyers fins que per l'esquerra del camí veig lo que semble ser una alternativa a l'entrada desapareguda, m'hi enfilo i ja comença una pujada, no massa forta, però
cami del Coll de Lliça
imparable que poc a poc em va atansant cap el Coll, a aquestes alçades estic tot xop de la neu que encara resta a les parts altes dels arbres i arbustos, quant nomes resten uns 400 m. per arribar dalt el Coll i coincidint amb que d'aquí, surt el corriol que davallant davallant porta fins la pista de Sant Cebrià passant per la Font de la Guineu, miro l'hora i com degut a lo dificultós que ha estat el camí, per la invasió de les bardisses pel pes de la neu acumulada, s'ha fet tard, decideixo començar la tornada, suposant que el camí, d'aquí endavant, estarà tant o mes dificultós com fins aquí. Aixi es, tinc que anar apartant les bardisses i posant mes i mes aigua als pantalons, al polar, a la motxilla........passo pel davant de la
indicador de la Font de la Guineu
Font de la Guineu, semble que des de l'ultim cop que vaig passar, algú, li ha donat una petita endreçada, fins i tot surt un rajolí d'aigua, segueixo davallant i arribo a la pista de Sant Cebrià, giro envers la dreta i al arribar a on surt el ramal de Can Torrens Vell, ja desfaix el camí que he fet al començar, agafo el cotxe i cap a casa, dutxa, passar les fotos i les dades del GPS al ordenador, menjar i a treballar.

Suposo que no ha estat igual que si hagués sortit dimecres, però si avui ja ha sigut diguem que un xic dificultós, no vull ni pensar en lo que hagués estat, possiblement, haguera vist mes neu, però sense poder apartar-me dels camins amples i fressats.




Neu a Martorelles
(fes clic a la foto i les veuràs totes)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada