diumenge, 11 de gener del 2009

MARTORELLES-POBLAT IBERIC DEL TURO DE LES MALESES

Diumenge 8,00 h, sona el despertador, em llevo, desdejuno i quant falta'n uns 10 minuts surto cap la Masia Carranca, al arribar ja hi ha un nou fixatge esperant dintre el cotxe, poc a poc va arribant la gent, de cop, aparca una furgoneta blanca i una dona baixa i pregunta si som els que anem a
Masia Carranca
Les Maleses....aquesta cara em sona, i tant que em sona!!, fa temps que la veig als reportatges fotogràfics que el Luis fa de les seves sortides i que penja a Picasa, la Isabel, el Luis l'Elvis i "Nico" avui s'han agregat al grup d'intrepits montanyecs que ens disposem a fer el cim de Les Maleses. Agafem pel carrer de la Primavera, creuem el torrent de Can Sunyer, després seguim per la avinguda de Can Ribalta fins al carrer Buxo Baliarda, sortim a la carretera B-500 i la seguim en direcció La Conreria, fins arribar al trencall del cementiri, girem per aquest i arribats al cementiri, ens fiquem al bosquet, avui això semble l'aparcament del Corte Ingles en un dia de rebaixes, anem seguint el corriol que ens porta a la pista
Can Torrens Vell
de Sant Cebria poc abans de arribar a Can Torrens Vell, seguim vers la dreta fins arribar a un encreuament de camins, aquí, agafem el de mes a l'esquerra que resta tancat per un cadenat i ja comencem la pujada que amb forta pendent, ens acosta al Coll de Lliça, el ritme es suau però continuat, el grup respon be, arribats al coll,
poblat ibèric Turo de Les Maleses
cerquem el corriol que ens portara al Pi Candeler i de aquest, al Turo de Les Maleses HEM FET EL CIM!! arribats aquí, toca recuperar forces, cada qui, dona comte d'allò que porta, un cop omplert el pap, fem la visita al jaciment, alguns es el primer cop que i puja'n, quedem embadalits amb les vistes que avui tenim, flota una lleugera boirina, però no impedeix veure el massis del Montseny ben nevat, inclus al
massis del Montseny sota un mantell blanc

al fons, el Prepirineu tot blanc
fons, es veu el Prepirineu tot blanc. Decidim iniciar el descens, i optem per desfer el camí que em portat al pujar, hagués estat be baixar pel corriol de la Font de la Guineu, però divendres el vaig trobar casi impracticable, ja que el pes de la neu, ha fet que les bardisses, s'apoderin del camí, dit i fet, iniciem la davallada, ens tenim que anar apartant cada dos per tres, ja que no paren de pujar i sobre tot baixar, ciclistes. No estic acostumant a trobar tanta gent, ciclistes, caçadors, gent passejant i fins i tot, un grup jugant a ser soldadets vaja, això que crec que
en diuen Paint Ball. Arribats al pont nou sobre el torrent de Can Sunyer una part de
pont al Torrent de Can Sunyer
la gent s'acomiada, la resta arribem fins el punt de sortida, ens acomiadem i ens emplacem per a la pròxima, que si no passa res, serà el 08-02-09. Avui, el grupet ha estat compost per 12 persones mes la Nico (Nico es una gosseta molt simpàtica).

PD si feu clic aquí, veureu les fotos fetes per http://diazelvis.blogspot.com/

PD(2) Si feu clic aquí, veureu les fotos fetes pel Gino

1. Bona tarda Francesc, ja veig que aquest matí heu fet una caminadeta. Efectivament, la foto que em vas enviar coincideix amb les que tenia jo de la Font del Racó, tanmateix aquesta font queda molt a dins de la propietat de Can Girona.
    Malgrat que el 8 de febrer no puc, ja estaré alerta de les sortides que feu i a veure si us acompanyo algun diumenge.