diumenge, 3 d’octubre del 2010

Lloc inici caminada: Avinguda Piera davant la Masia de Can Carranca
Hora d'arribada: 12:29:17
Alçada màxima assolida: 407 m
Velocitat mitja: 2.7 Km/h (sense descomptar parades)

Avui, quan passaven sis minuts de les vuit, donem inici a la primera caminada de la temporada, tal com estava previst la sortida ens portara fins dalt el Turo de Sant Miquel, punt de partió dels termes de Montornès del Vallés i Vallromanes, som poquets però ens acompanyen nous amics i dos infants que en deixaran a tots bocabadats per la seua vitalitat.
al punt de partida (foto cortesia del Gino)
Per fer-la una mica diferent, el Gino diu de agafar per Can Sunyer, dit i fet, pel carrer Primavera anem a trobar el Torrent de Can Sunyer, arribats al carrer de la Timba ens desviem per anar resseguint el Torrent de les Llicorelles fins arribar a la Font de Can Camp, aquí ens trobem que possiblement algun brètol a trencat part d'una de les parets i pel forat, s'escapoleix l'aigua, pel petit pont creuem el torrent i per les escales anem a sortir al carrer Anselm Clave, d'aquest al carrer Montseny i ja agafem el Camí de Can Girona.
el grup a la bassa de Can Camp (foto cortesia del Gino)
A l'alçada del viver s'incorpora la Rosa al grup, passem per Can Girona i pel Camí de Can Barbeta anem fent via, fins que poc abans d'arribar a la Font de la Mercè ens desviem pel sender que mena a Les Vinyes de Can Barbeta, arribats al Coll de Can Corbera agafem el sender que entre vinyes i cirerers i en constant pujada ens porta a la petita esplanada on es troben les restes del poblat ibèric i d'on surt el corriol que salva els últims metres que ens separen del cim del turo i de les restes de l'ermita i castell de Sant Miquel.
dalt de Sant Miquel amb el Vallés al fons (foto cortesia del Gino)
Després de fer la visita i omplir-nos els ulls amb les vistes i els pulmons amb l'aire que si respira, tornem a l'esplanada on ens aposentem i omplim altre cosa amb el preceptiu mos, enllestit aquest, reiniciem la caminada tornant al Coll de Can Corbera, aquí i altre cop fent cas als suggeriments del Gino, en lloc de tornar pel mateix camí,seguim pel sender que va rodejant el turo, tenim a l'esquerra el Turo de Sant Miquel i a la dreta l'urbanització de Can Corbera.
de tornada a Martorelles (foto cortesia del Gino)
Seguin el sender, anem a sortir al Camí Antic de Martorelles a Vallromanes que agafem envers l'esquerra, passem a tocar de Can Oliveres on a instancies de la Rosa els que volen agafen una mica de raïm, arribem al Camí de Can Girona i ja desfem l'itinerari que hem portar a l'anada fins que arribem altre cop al punt de partida quan manquen pocs segons per dos quarts d'una.

PD, A tots aquells que heu pres interes pel meu estat, agrair-vos sincerament el vostre interes, de fet no era res important nomes un tall al canell per solucionar aixo que en diuen síndrome del túnel carpià, lo fotut es lo aparatós de l'embolcall, que feia pràcticament impossible "aporrear" el teclat i fer anar el ratolí